top of page
tatil, mavi tur, gezi, tekne

Türkiye'nin en güzel coÄŸrafyasında sizi denizle buluÅŸmaya ve hep aklınızın bir köÅŸesinde tuttuÄŸunuz denizlere açılma fikrini gerçekleÅŸtirmeye davet ediyoruz. Daha önce hiç tecrübeniz olmasa bile dingin bir tatil veya kendinizi özgür hissetmenizi saÄŸlayacak yelkeni öÄŸrenmek için modern teknelerimizle ve herkese özel yaklaşımımızla sizi maviye ve yeÅŸile çağırıyoruz.

DoÄŸaya döneceÄŸiniz, etrafınızdaki renklerin ve kokuların farkına varacağınız, zaman kavramına bambaÅŸka bir açıdan bakacağınız, "Ah o gemide ben de olsaydım" dediÄŸiniz o teknede sizi bekliyoruz.

yelkenli, sailboat, deniz, marmaris

Sevdiklerinizle en güzel koyları keÅŸfedip maviliklerin tadını çıkarabilirsiniz.

EÅŸsiz CoÄŸrafya

Dünyada yelken için eÅŸi benzeri olmayan denizleri ve kıyıları keÅŸfederken ne kadar ÅŸanslı olduÄŸunuzu hissedeceksiniz.

Modern Tekneler

Filomuzdaki modern tekneler altı kiÅŸiye kadar her türlü konforu saÄŸlarken manzaranız her zaman masmavi denizler olacak.

Haftalık veya Günlük Programlar

Ä°ster haftalık, ister birkaç günlük planlarınıza uygun rota çalışması ve ihtiyacınıza en uygun tekne tavsiyelerimizi deÄŸerlendirebilirsiniz.

Kendi teknenizde veya kiraladığınız bir teknede özgürce yelken açabilmek için ilk adımı atabilirsiniz.

Temel Seviye Yelken

Hiçbir bilgi ya da tecrübe aramaksızın herkesi denizle buluÅŸturmayı hedefliyoruz. Yelkenle tanıştıktan sonra siz de deÄŸiÅŸeceksiniz.

TUYEP Programları

Türkiye Yelken Federasyonu'nun eÄŸitim müfredatıyla temel seviyeden eÄŸitmen seviyesine kadar akredite bir yelkenci olabilirsiniz.

Özel Gruplar

Ailenizle veya arkadaÅŸlarınızla tatil yaparken ihtiyaçlarınıza yönelik öÄŸrenim fırsatlarını deÄŸerlendirebilirsiniz.

WhatsApp Image 2022-03-18 at 13.30.56.jpeg

Planlı temalı etkinliklerimize veya eÄŸitimlerimize katılıp yelken ve doÄŸa içinde eÅŸsiz tecrübeler edinebilirsiniz.

Seçimden Hemen Önce
Gündemden Uzakta

8 - 12 Mayıs  - 5 Gün

Gökova Körfezi

Ülkenin yoÄŸun gündeminden uzaklaÅŸmak, sıkıntılarla geçen kış ayından sonra sadece deniz, yelken ve doÄŸa düÅŸünüp kendimize dönmek üzere biraz mola alıyoruz.​

KomÅŸuya Gidiyoruz!

29 Tem - 4 AÄŸustos  - 7 Gün

Rodos - Lindos - Simi - Pedi

Yazın dinamizmini bol rüzgarla taçlandırıp ada havası almaya gidiyoruz. KomÅŸuya ziyarete gidip biraz sirtaki, biraz Uzo ve bol bol yelkenle anavatandan biraz mola istiyoruz.

Yatçılığın Temelleri
TUYEP YY1

14- 20 Ekim  - 6 Gün

Fethiye - Göcek - Ölüdeniz

Sezonun son günlerinde Fethiye ve Göcek koylarında Yatçılıkla tanışma ve tecrübe eÄŸitimine gidiyoruz. Kurs sonunda TUYEP - YY1 sertifikası alarak yatçılık ve yelken dünyasına ilk adımı atabilirsiniz.